vineri, iulie 5, 2024
Pentru publicitate ne puteți suna la 0770552586 sau scrie la adresa contact@albapress.ro
AcasăActualitateJandarmeria Alba angajează ofițer specialist relații publice! Care sunt condițiile și până...

Jandarmeria Alba angajează ofițer specialist relații publice! Care sunt condițiile și până când te poți înscrie?

Date:

Știri relevante

spot_img

Jandarmeria Alba angajează ofițer specialist relații publice! Iată care sunt condițiile și până când te poți înscrie.

„Dacă vrei sa faci parte din echipa Jandarmeriei Române, avem nevoie de ofițer specialist compartimentul Informare, Relații Publice și cu Publicul!

Jandarmeria Alba angajează ofițer specialist relații publice

Mai multe detalii AICI.

Relații suplimentare privind organizarea şi desfășurarea concursului pot fi obţinute de la Inspectoratul de Jandarmi Județean Alba, telefon. 0258/812318; 0258/810525, Serviciul Resurse Umane interior 24535 , în zilele de luni-vineri, între orele 09.00-15.00.

Citește și: Victorie dramatică pentru Miriam Bulgaru la Roland Garros! A câștigat în calificări, după un super tie-break

Te așteptăm să fi colegul nostru”, au transmis reprezentanții instituției.

Condiții generale și criterii specifice

Încadrare directă:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

Cerințele postului

  • gradul militar: Minim: Sublocotenent
    Maxim: Locotenent-colonel
  • pregătire de bază: Studii universitare de licenţă – (ciclul I de studii universitare) sau studii superioare de lungă durată cu licenţă
  • pregătire de specialitate: Curs sau program formativ/master ori altă formă de pregătire în domeniul științelor comunicării, desfășurate în țară sau în străinătate, după numirea în funcție. Pregătirea de specialitate nu este necesară în cazul în care cel care urmează să ocupe postul are pregătirea de bază/a dobândit competențe certificate recunoscute printr-un act de studiu în domeniul științelor comunicării
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate, clasa „secret de serviciu” (obţinută după numirea pe funcţie)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Atenţie selectivă – dezvoltare bună; Atenţie distributivă – dezvoltare bună; Receptivitatea la probleme – dezvoltare bună; Raţionament deductiv – dezvoltare bună; Capacitatea de înţelegere – dezvoltare bună; Capacitate de exprimare – dezvoltare bună; Gândirea critică – dezvoltare bună; Monitorizare – dezvoltare bună; Negocierea – dezvoltare bună; Luarea deciziilor – dezvoltare bună; Evaluarea sistemelor – dezvoltare bună; Coordonare – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Leadership – dezvoltare bună; Iniţiativă – dezvoltare bună; Responsabilitate – dezvoltare bună; Independenţă – dezvoltare bună; Ascultare activă – dezvoltare bună; Orientarea socială – dezvoltare bună; Preocuparea faţă de alţii – dezvoltare bună; Autocontrol – dezvoltare bună; Toleranţa la stres – dezvoltare bună; Obiectivitate – dezvoltare bună; Discreţie – dezvoltare bună; Loialitate – dezvoltare bună; Integritate – dezvoltare bună; Perseverenţă – dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcţii de execuție
  • alte cerințe: Nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul
  • vechime în armă: Nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: – organizează şi desfășoară activităţile pe linie de relaţii publice şi participă direct la misiunile de asigurare şi restabilire a ordinii publice sau la orice alte acţiuni ale instituţiei, asigurând transmiterea către mass-media a informaţiilor destinate publicităţii, în mod operativ, cu respectarea reglementărilor în domeniu, în vederea îndeplinirii misiunilor specifice pentru reprezentarea şi apărarea intereselor instituţiei în faţa autorităţilor publice;
    – asigură un dialog permanent cu reprezentanţii mass-media, astfel încât aceştia să intre, în timp util, în posesia datelor şi informaţiilor de interes public;
    – stabileşte şi permanentizează relaţiile amiabile, bazate pe principiile echidistanţei, transparenţei şi deschiderii cu reprezentanţii mass-media locale, teritoriale şi centrale;
    – concepe, elaborează şi redactează planuri de măsuri privind gestionarea activităţii de relaţii publice, ale campaniilor media şi de informare internă şi ale crizelor mediatice şi asigură sau participă la punerea în executare ale acestora;
    – gestionează comunicarea internă la nivelul unităţii şi informează personalul instituţiei despre proiectele, strategiile şi acţiunile în desfăşurare;
    – analizează informațiile apărute în spațiul public cu referire la activitatea unității, impactul acestora asupra imaginii instituționale şi propune măsuri în consecinţă;
    – îndeplinește atribuțiile purtătorului de cuvânt;
    – gestionează activitatea de relații cu publicul la nivelul unității.

Dată limită depunere dosar: 04.06.2024, ora 23:59.

spot_img

Ultimele știri

spot_img
spot_imgspot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Sari la conținut