sâmbătă, iulie 27, 2024
Pentru publicitate ne puteți suna la 0770552586 sau scrie la adresa contact@albapress.ro
AcasăOrașul tăuCugirO tânără din Cugir a primit o finanțare de 50.000 de euro...

O tânără din Cugir a primit o finanțare de 50.000 de euro din partea juraților de la Imperiul Leilor. Deține un brand de lenjerie intimă

Date:

Știri relevante

spot_img

Angela Filimon, tânăra antreprenoare din Cugir, a fascinat la emisiunea “Imperiul Leilor” cu conceptul său inovator. Investiția de 50.000 de euro obținută de la unul dintre jurați va stimula creșterea brandului său, Delicate Lace, renumit pentru lenjeria intimă personalizată și durabilă, adaptată nevoilor individuale ale clienților.

Delicate Lace, brandul de lenjerie intimă lansat de Angela Filimon în 2018, duce ideea de made-to-measure mai aproape de trup ca niciodată, produsele fiind realizate în atelierul din Cugir, acolo unde pot fi croite în funcţie de preferinţele purtătoarelor.

O tânără din Cugir a primit o finanțare de 50.000 de euro din partea juraților de la Imperiul Leilor

Dincolo de acest element diferenţiator, accentul pus pe sustenabilitate şi pe liniile simple transformă piesele Delicate Lace în promotoarele unui stil de viaţă confortabil într-o lume a excesului.

Citește și: FOTO S-a deschis Târgul de Crăciun din Alba Iulia! Cetatea Alba Carolina a fost împodobită în luminițe și decorațiuni festive

După ce și-a susținut prezentarea, Leii au adresat întrebări, pentru a înțelege mai bine afacerea Angelei. La toate acestea, tânăra a răspuns promt:

„Cel mai mult am nevoie de o persoană cu conexiuni care să mă ajute să mă dezvolt mai mult decât până acum”, a spus ea, după ce Răzvan Raț a întrebat-o de ce are nevoie în afacerea ei.

Ulterior, Leii au dat verdictul:

„Dragoș mi-a dat o temă foarte grea. Atunci când faci produse pe comandă, trebuie să fie foarte scumpe. Putem să încercăm împreună să te ghidăm spre o zonă safe, din care tu să câștigi și noi să fim mândri. Sunt de acord să accept propunerea lui Dragoș și să fac din tine un antreprenor adevărat”, a spus Cristina Bâtlan, conform sursei.

Cine este Angela Filimon

Absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucureşti, Angela a lucrat după terminarea facultăţii în domeniul hotelier şi, ulterior, a fost senior buyer în cadrul unei multinaţionale din Alba timp de cinci ani. Apoi, au venit doi copii şi pasul spre antreprenoriat.

Citește și: Alba Iulia, model european în energie durabilă: Gabriel Pleșa și directorul ALEA, prezenți la Summitul “MANAGERS” din Bulgaria

Ideea de a lansa un proiect axat pe lenjerie intimă a venit astfel dintr-o nevoie pur personală, la acel moment fiind puţine opţiuni locale care să răspundă propriilor standarde ale antreprenoarei.

Alături de mama ei, lângă Angela Filimon au mai stat sora şi bunica ei, astfel că Delicate Lace este un business feminin de familie.

Delicate Lace a pornit de la bun început cu un concept care lipsea din piaţa de profil, şi anume acela al lenjeriei personalizabile, în funcţie de silueta fiecărei purtătoare, practic un made-to-measure adus mai aproape de trup ca niciodată.

Povestea afacerii este un alt element diferenţiator, implicarea atâtor generaţii de femei dând certitudinea că produsele sunt realizate în deplină cunoştinţă a particularităţilor pe care corpul feminin le ocroteşte.

Astfel, printre colecţii sunt şi game care se adresează femeilor însărcinate sau care abia au născut, ale căror corpuri au nevoie în mod cert de o altfel de lenjerie intimă.

Antreprenoarea mai spune că materialele utilizate sunt achiziţionate din Europa, alegând fibre sustenabile, cum ar fi bumbac organic, bumbac 100%, dar şi dantelă, microfibră şi tul. Antreprenoarea spune că în curând va fi lansat un nou material, tot din categoria celor sustenabile, inovaţia urmând să se regăsească într-o nouă colecţie.

Citește și: VIDEO Primul Aqua Park din județul Alba va fi construit la Ocna Mureș. Cum va arăta noua investiție

Până acum, eforturile forţelor feminine din spatele Delicate Lace s-au concentrat mai ales pe piaţa din România, dar acest lucru s-ar putea schimba de anul acesta.

Totodată, un alt plan de dezvoltare este diversificarea canalelor prin care clientele pot ajunge la produsele Delicate Lace, potrivit ProTv.ro.

author avatar
Valentina Curac
spot_img

Ultimele știri

spot_img
spot_imgspot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Sari la conținut